Gay

Ciaossu~

Wah.. lame tak ngapdate skali citer sal gay?? huhu.. hmm... Kali pertame aku mengenali gay. err.. maksud aku ciri-ciri gay.. err.. pape la huhu.. Mase tue aku blaja gi N ngah cintan cintun ngan mamanye.. hehe.. sebabkan mamanye abes blaja lu dari aku so dier keje lu la kan? waktu kami bercintan cintun cume malam.. nak wat camne da mamanye sampi umah malam. oh lupe.. mamanye sewa bilik dekat ngan tempat aku blaja.. sebabnye mudah, nak skodeng aku kot-kot de kuar ngan skandal huhu.. macam la aku nie ensem.. sore pong da cam citer dragon voice.. kalau nak tau citer tue camne, Klik Cnie.



Seperti malam-malam laen, aku akan soh mamanye mandi lu siap-siap bagi wangi then baru la dating kat kedai mamak XD kedai mamak jerk la yang mampu ku berikan.. nak gi jauh-jauh transport takde.. nak pinjam moto member lesen takde + bawak pong tak reti. sadis tol huhu..

Kedai mamak.. mesti bersepah meja kat luar kedai. Aku yang tak suke ramai orang akan makan blah dalam. Bile nak masuk N balik mesti de banyak mate-mate pandang cam nak terkam. dengan rase tak slese pegang tangan mamanye pehtue jalan lelaju huhu.. sambil jalan sambil ngomel kat mamanye sok pakai jangan ketat-ketat. nak pakai purdah pong lagi baguih. Dalam pale asyik pikir, nak kate mamanye pakai ketat takde la gak.. cekci pong tak. kaler pong tak menonjol. aku cakap orang nengok mama, mamanye plak cakap orang nengok aku.

Selang beberape minggu aku kuar jenjalan ngan mamanye waktu siang.. on da way gi kedai mamak jerk skali ku terpandang la kedai gunting rambut.. mamanye pong pandang gak kedai tue.. aku rase mase tue ngah cter sal gunting rambut kot, sebab tue kteorang pi tengok kedai tue. ngam-ngam plak taukey(rase aku la) kuar dari kedai tue terus pandang aku semacam..dier ingat aku nak rompak kedai dier pe.. tapi kate mamanye pas kiteorang da jalan jauh pong still orang tue nengok aku atas bawah.. nak kate sluar aku koyak+baju yang mengiurkan takde la plak.. kalau de pong aku da wat kaen lap huhu.. stakat pakai t-shirt adek (bak kate cepupuku batu huhu..) ngan jeanz besau jerk hoho..

Ingatkan aku takkan kenal or terserempak ngan gay-gay nie.. rupenye de sekor kat opis aku skang nie.. Wahai gayku di opis Wahai gay yang berada di opisku.. Bley tak ko ngan dunia ko, aku ngan dunia aku? Nie tak..  Yang ko nak ajak aku jadi gundik ko nie pehal?? cket-cket ko nak ajak aku.. dari start aku keje cnie sampai la nie tak abes-abes ko nak ajak aku.. slamat la ko nie jenis yang cari suke same suke bukan jenis pakse.. kalau tak da lame kuar kat paper.. aku lebih rela ilang nyawa dari ilang dare errkk..

Memang la de pepatah yang mengatakan hanya gay jerk tau yang mane gay N yang mane idak.. tapi aku bukan gay!.. + aku da kawen.. warne pabret aku biru N bukannye purple.. aku li bunge pong li bunge ros merah.. takdenye nak celup purple ke, wrap ngan kaler purple ke.. kasut kilat? lagi suke pakai ciper gi keje de la.. Tolong la.. aku rayu kat ko jangan la nak kenen-kenen ngorat aku.. aku diam bukan bermaksud aku suke ngan ayat ko.. tapi aku bersabar ngan ko.. cukup la setan aku kuar waktu aku mude-mude dulu.. takkan ko nak merase penangan setan aku? kang abes 1 block opis tau huhu..

Citer lame.. skang da takde dah ^^ thanx to mamanye hehe..


Sekian,
big sign

Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Gay ini dipublish oleh icez pada hari Rabu, 13 April 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Gay
 

0 comments:

Catat Ulasan