Misteri Di Cheras..

Ciaossu~

Tak pernah aku terpikir yang aku sendri akan dapat tangkap gambar mistik secara tak sengaja.. gambar tue takde la mistik ngat.. cumer skadar bayang itam yang jauh berbeda ngan orang yang kami amek.. tujuan amek gambo cumer nak update kat blog tentang kesedapan seorang kanak-kanak cumeil yang sedap mempelahap cheese cake mamanye..

Pada mulenye aku ingat kamera bengong.. maklum la kekadang amek gambo aidil pong de bayang2. tapi makin lame tengok makin pelik.. tapi bile pikir positif takkan la waktu siang matahari ngah pacak naek leh dapat gak? cam tak logik jerk.. bile da penat pikir aku soh mamanye tengok plak.. bile mamanye tak leh pikir gak bagi kat empunye rumah tengok plak..



Empunye gambo pong tunjuk kat ustaz N ustaz tue cakap memang bende mistik.. N dier berpesan supaye delete gambo tue secepat yang leh & jangan simpan.. kalau bley lagi jangan sebarkan gambo tue.. di kuatiri bende tue ingat orang syok kat dier.. bile da ingat orang syok kat dier, dier pong akan datang menjenguk.. OOoo... padan la dedulu kat opis aku kekadang seram sejuk bile lik lewat.. rupenye terlampau kerap tengok gambo2 camnie tue yang kene jenguk.. huhu..

Selepas tau kesan buruk suke tengok gambo2 mistik aku pong da tak tengok gi gambo seangkatan dengannye.. kalau bosan pong layan manga naruto ke.. bleach ke huhu..

Kalau nak kire mistik sumer tempat de mistik.. dari aku kecik de bende bonggol 2 gerak2 atas katil nenek aidil la, rumah atok+nenek aidil dok skang pong pe kurangnye.. umah opah aidil pong same.. tak leh terlintas pikir cket, aidil terus melalak lelame.. rumah yang skang aku dok nie.. erkk.. same jerk.. Alhamdulillah la mate aku nie jenis yang susah / tak leh nampak.. kalau leh....... mau demam 1 bulan kang huhu..


Walau di mane kite dok tetap de.. yang berbedakan cara kite tok melindungi diri, keluarge + umah dari makhluk2 mistik nie..



Sekian,
big sign

Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Misteri Di Cheras.. ini dipublish oleh icez pada hari Rabu, 13 April 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Misteri Di Cheras..
 

0 comments:

Catat Ulasan