BaJu BuDak OnLinE

Ciaossu~

Sebabkan kebanyakan gambo yang nak di post aku lom ngedit gi.. So aku promotekan lu blog orang yang bez-bez di mate kepala ku.. Bizness orang pong aku masukkan skali..

Bizness aku lom start gi so aku boh kakak akunye lu.. name blog dier ialah mrsrampage.blogspot.com Kebanyakan baju aidil yang aku li sumer kat cnie.. Kualiti barang same ngan kedai tapi arge jauh lagi murah.. pasai apa? pasai dier tak bukak kedai.. tak yah bayar gaji pekerje.. bayar gaji dier jerk hoho.. Di bawah de beberapa gambo yang ak dah cilok.. hehe..



























Kalau nak nengok g koleksi baju yang de sile la pergi ke blog dier.. Kalau de yang tol-tol berkenan tuan tanah blog tue leh re-stockkan lik.. kot? ngeh.. ngeh..


Sekian saje tok arinie..




Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel BaJu BuDak OnLinE ini dipublish oleh icez pada hari Khamis, 7 Oktober 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan BaJu BuDak OnLinE
 

2 comments:

  1. haha.. xtau nak tulis pe dh huhu..
    kot2 akan datang li lg terus dapat pree 1 kew... hehe..

    BalasPadam