Dup.. Dup.. Dup..

Ciaossu~

Perasaan gelisah, takut, cuak dan ter cirit kembali lagi.. Aritue aku dikejutkan dengan 1 citer yang tak bape sedap di dengar.. Citer yang akan aku citerkan nie adalah citer aku yang takde sangkut menyangkut dengan citer anak aku. Saje gtau awal-awal nanti takde la citer nie orang laen tersalah cter dan menyeritakan citer nie ke orang laen yang ingin meendengar citer aku.. (bape banyak citer da.. sampai pening aku nak taip huhu..)



Citer dier gnie.. Salah satu projek yang paling banyak aku buat di landa musibah.. Terdapat kesan retak di bahagian antara column same wall..ape tue column nanti akan di cterkan dalam tutorial AutoCAD.. Orang atas kat opis aku salahkan contractor sebab buat cincai + besi tok merapatkan antara column same wall kurang. N contractor plak salahkan kiteorang sebab wat drawing cincai + besi kurang.. Nie kire takmo ngaku salah sendri. huhu..


Di pendekkan citer contractor suda ngupah 1 checker tok check drawing kiteorang.. cek punye cek checker salahkan kiteorg sebab 1st floor kurang besau + besi..  tapi orang atas da cek kat site yang 1st floor ok.. yg KO area water tank jerk.. orang atas takleh salahkan aku sebab aku basic pong takde.. + aku wat ikut pe yang dier soh.. blaja ngan keje jauh gler lari.. aku cakap aku blaja m&m dier ingat m&e aishhh...


pehtue aku taktau camne orang atas settlekan projek nie..  huhu.. ingatkan perasaan nie ilang dah, skali dier datang lik.. aku di beri tugas kene wat projek banglo kat langkawi plak.. masyaAllah.. 1st time wat banglo.. da la orang skang suke wat style yang pelik-pelik.. kalau 1 jenis takpe la gak.. nie sampai 6.. arap2 la takde pape.. huhu.. nak tanye senior.. dier plak da blah.. terpakse la berbekalkan ilmu di dada tok settlekan projek nie.. kalau de problem pong nie tok bagi arkitek tengok jerk.. hehe.. nanti tok construct engineer design baru aku dok edit bagi kemas hoho..


Sekian,

big sign

Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Dup.. Dup.. Dup.. ini dipublish oleh icez pada hari Rabu, 13 April 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Dup.. Dup.. Dup..
 

0 comments:

Catat Ulasan