[PHOTO 18SG] Kenape Aku Lari Bidang

Ciaossu~

Arinie nak post sal gambo ah plak.. Gambo yang menunjukkan nape aku lari bidang keje.. Gambo yang agak ganaz(nie da bukan agak dah huhu).. Bagi yang tak tahan jangan tengok yer.. oh.. Gambo di bawah nie telah di copy&paste dari blog karingeri.. kat blog tue de banyak gi yang lagi ganaz-ganaz huhu.. Bab aidil tue terpakse ditangguhkan tok seketika.. sebab gambo yang latest-latest sumer dalam camera g..




baye 1

baye 2

baye 3

baye 4

baye 5


Kemalangan di tempat kerja.. Mesin nie dinamakan turning machine.. max pusingan dier 3600 rpm(rotation per min.) nie pong kelajuan machine kuno mase blaja dulu.. kalau kat kilang mebbe berlipat kali gande laju dier.. lagi laju lagi cepat siap N lawo ^^ sedangkan paling slow pong de yang hampir putus ibu jari nie kan plak paling laju.. huhu..
Sebenarnye sumer keje same bahayenye.. bila cuai padah akibatnye.. tak kene pada diri kene pada otak.. ble da salah wat kompom kene marah ngan bos kui.. kui..

Sebenarnye sebab utame aku tukar keje ialah mase cari keje takde plak keje kosong tok kilang.. hehe :P


Sekian saje tok arinie..

Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel [PHOTO 18SG] Kenape Aku Lari Bidang ini dipublish oleh icez pada hari Jumaat, 13 Ogos 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan [PHOTO 18SG] Kenape Aku Lari Bidang
 

0 comments:

Catat Ulasan