Hijau Or Pink?..

Ciaossu~

huh....... Susah tol nak wat pilihan same de nak Hijau or Pink.. err.. Ngah dok pikir taun nie nak baju melayu kaler pe hehe.. Orang laen dok sebok ngan amalan aku plak dok sebok ngan baju raye huhu.. kalau atok aidil tau nie mau kene tazkirah pepagi huhu..

Sebabkan bini aku da siapkan baju raye dier kaler hijau ngan pink terpakse la aku cari kaler
antare 2 tue.. Ingatkan nak pakai kemeja jerk 1st raye, tapi rase tak cam raye la plak.. kn? Ikutkan ati nak jerk pakai kaler pink.. yer la.. seumo idop tak nah lagi pakai kaler pink.. Tapi bani ke aku nak pakai?? ahakx...

Nie pong tingin nak pakai sebab taun nie raye 1st kat blah aku.. kl.. takde la malu ngat nak pakai kaler pink.. kalau 1st kat blah bini aku kompom aku tak mo pakai.. kang tak pasal-pasal kene gelak slame seminggu kang huhu..

Kaler hijau bukan takmo.. tapi rase cam da banyak kaler hijau.. (alasan... XD)
Kalau aku kaler pink.. mama dier kaler pink.. N da tentu-tentu la aidil kaler pink.. tomey ke kite aidil? wakakakaka...

Argh!... Lantak ar.. pe nak jadi, jadi la.. (eceh-eceh.. kang masuk kedai amek hijau gak hehe.. XP)
Sekian saje tok arinie..


p/s : Along.. ko kaler pe taun nie?



Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Hijau Or Pink?.. ini dipublish oleh icez pada hari Khamis, 12 Ogos 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 2 komentar: di postingan Hijau Or Pink?..
 

2 comments:

  1. waa... mak pong aku rase ijo gak... taun nie sumer ijo r nampaknye huhu..

    BalasPadam