Akhirnyer..

Ciaossu~

Akhirnyer... Dapat gak aku jalankan bisnes yang aku ngidam-ngidamkan slame nie.. walaupong starting dari 1 jenis barang.. tapi takpe la.. janji da start ye dork? hoho..

barang pertame yang aku ingin jual ialah Sony W252 (AP Style)






De 5 warne iaitu :
putih, itam, pink, merah & ijau

wat mase skang de 3 warne seperti gambo kat atas.. gambo kat atas tue merupakan gambo original yang aku amek sendri.. takde istilah curi dari pakcik google di cnie.. hoho..

bende nie de 2 jenis.. satu yang bese & lagi satu water resistant.. aku jual yang water resistant punyer.. name pong AP ne leh bawak mandi ngan berenang.. tapi aritue usha yang ori pong orang kate tak leh bawak renang gak. hoho..

nie mp3 4gb.. bukan jenis upgraded dari 2gb.. da try boh lagu lebih dari 3.5gb.. so memang 4gb.. tada kenching woo..

arge yang nak dijual dalam rm220.. postage pree jerk la.. barang yang akan dapat da tentu mp3 player nie.. N dalam kotak dier de skali usb cable tok masukkan lagu.. 

Mase mengecas tidak lebih dari 3 jam.. bile on nanti de lampu kaler biru kalau tak salah akan menyale.. bertujuan menunjukkan mp3 tue da on.. de butang tok play, pause, next, reverse song, kuat N slowkan lagu.. 

Sekian saje tok cter bisnes malam nie.








big sign

Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Akhirnyer.. ini dipublish oleh icez pada hari Khamis, 25 Ogos 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Akhirnyer..
 

0 comments:

Catat Ulasan