Azam tahun Baru

Ciaossu~

Seblom nak citer bab azam baru.. Aku ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih pada mereka-mereka yang telah banyak membantu aku ketika aku diuji Allah (excident aritue huhu) terutamanya kepada ahli keluarga ku.. Abah, mak, along, adi.. dan paling utama brada ku amad.. thanx sebab pinjamkan aku duit mu seketika muahaha..(gelak terharu) bab sal massage plak tue hanya luahan ati ketika duka.. untuk mendengar isi atiku
melalui tulisan n bukannya dari percakapan.. sebab tue dapat ngorat mamanye hehe.. ops.. tidak dilupain brada adnan sebab sudi terima kereta untuk di baiki ketika ari cuti umum+dapat arge paling murah haha..

Walaupon da lambat tapi nak citer gak bab azam baru.. huhu.. Hampir sumer orang de azam (de yang tak sebab nah jumpe blog yang xsuke berazam huhu..) termasuk la aku.. hmm.. rasenye nie la dalam sejarah idop aku yang aku nak berazam XD. Al-maklum la mase mude-mude dulu pk nak enjoy jerk.. de kene x? huhu..

List azam aku :
1. wat bisnes - ya..idop kat malaysia nie kalau xwat bisnes part time idop cukup-cukup makan jerk la.. N makin lame makin tak termakan huhu.. ingat nak wat bisnes mamanyer dulu.. kalau bley taun nie.. kalau bley la.. N lagi-lagi kalu bley seblom raye cine.. sebab de tempahan dah. huhu..

2. Blaja software - hmm.. banyak giler software aku nak blaja sebenarnye.. dari design umah, design dalam umah sampai la ngedit gambo bagi lawo + unik.. tapi sumer balaja dari tenet.. makan banyak mase gak la nak terer.. bile da terer baru pk wat bisnes. lolz.. skang nie pale pk cari duit lebih jerk huhu..

3. Pastikan azam kat atas tue berjaye ditunaikan - :P


Sekian,

Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Azam tahun Baru ini dipublish oleh icez pada hari Jumaat, 7 Januari 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Azam tahun Baru
 

0 comments:

Catat Ulasan