Fitri Haris - Zikir Terapi Munajat

Demo - ZIkir Terapi Munajat




Ciaossu~~

Fitri Haris merupakan salah seorang anggota kumpulan UNIC. Atas sebab2 tersendiri dier dikuarkan dari kumpulannyer.. Ketepikan kisah peribadi skang cter bab cd nie.. 

Bagiku album nie dapat menyentuh hatiku tok mendengar berulang2 kali.. dier punyer feel same cm album hafiz hamidun - zikir terapi diri.. tajuk album pong lebih kurang.. oh lupe.. dier da joint hafiz hamidun eh? padanlah dier punyer feel lebih kurang jerk.. huhu.. 

Pada pendapat aku, Zikir Terapi Diri / Zikir Terapi Munajat  da setanding ngan maher zain & sami yusuf.. Bini aku pong setuju ngan pendapat aku nie.. Orang malaysia skang nie da pandai wat yang tangkap jantung huhu.. 


Kenape aku kate demo? sebab de yang aku takde.. N de yang aku rase kene kerat part last.. tapi feel jangan risau tetap datang.. kalau nak lagi best sila beli cd original hehe..

Intipati yang terdapat dalam album nie :-

* Subhanallah
* Allah Allah
* Fasubhana
* Hasbi Rabbi Jalallah (takde)
* Laisalaha
* Lailahaillah
* Astaghfirullah
* Tubna Ilallah
* Suara Azan








Or



Sekian,

Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Fitri Haris - Zikir Terapi Munajat ini dipublish oleh icez pada hari Jumaat, 13 Julai 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Fitri Haris - Zikir Terapi Munajat
 

0 comments:

Catat Ulasan