Toyol




Ciaossu~


Toyol merupakan sahabat baek bagi mereka yang ingin bermaen tipu.. Bagi aku toyol de bermacam2 jenis.. Kalau dapat yang hebat lumayan hasilnya tapi kalau dapat yang bengong garu kepale sambil sengih2 la jawabnyer..

Kali nie aku ingin kongsi kisah peribadi.. Ya... suatu ketika dahulu aku pernah memilikinya.. yang aku dapat kaler putih.. agak berbelang sedikit.. kurang zat gamaknyer huhu.. Kali pertame aku kenalinya mase umo 18 taun.. agak lame gak aku gunekan dier nie.. dalam 3 taun rasenyer..  Aku terjebak bende2 alah ginie pong sebab member.. lumayan jerk hasilnyer.. last2 aku pong terikut.. huhu..  Kisahnye begini..



Ayat atas hanyer bunge jerk.. Toyol yang ak maksudkan yang lagi 1.. yang pemes kat budak2 student XP. Kejadian mase ngah nak amek diploma.. almaklumla, kalau da testnyer sok, arinie bru nak study memang berguru ngan sang toyol la huhu..

Ketepikan bab aku study.. Nie nak menurunkan ilmu.. Orang kate ilmu tak baek peram kang macham huhu.. Tapi seblom menurunkan ilmu aku.. kasi share yang orang laen punyer toyol lu..





Orang skang da tak maen da lipat2 ketas sorok bawah ketiak.. sumer maen kaedah moden.. sampaikan lecturer lalu pong dorang ingt bende bese huhu..




Nie lagi hebat.. siap scan peh2 modified ingredient jd formula / jawapan huhu..




nie kalau tulisan power bley la.. dulu de rase nak wt camnie tapi ble pk tulisan besau N meleret2 terpakse abaikan huhu..






Kaedah nie tak dapat wt sbb kene pakai kasut itam.. xkan nak gune liquid plak.. jahanam kasut huhu..





Kaedah nie pong bez jugak tp takut ngah2 nak tengok jer skali nampak taik ayam..




Hebat tol negare cine nie.. siap de screen gtau jawapan gie.. aku dulu nah tengok pong orang tulis kt pemadam jerk..


Ok.. care aku xde la moden... cumer di modenkan dari member otai toyol jerk.. last2 gune kaedah aku huhu.. perkare perlu de : ketas A4, pembaris, pen, stapler.



Koang hanye perlu potong ketas A4 jd cam gambo atas.. ukuran dalam 3 or 4 cm lebar & 7 or 8 cm panjang.. wat seberape byk nak wt.. pehtue tulis la formula or jawapan atas tue.. ble da siap tulis rumus sila stapler atas kiri or kanan.. then walah!.. siap toyol koang edisi aku ngeh2...

ble da agak2 nak masuk dewan sile selitkan kt stokin.. de 2 pantang.. 1st pastikan pakai sluar panjang.. kang xpasal2 da kantoi bawak toyol... 2nd pastikan stokin yg koang pakai tue stokin baru.. kalau tak 1 dewan bau stokin masak lemak koang tue.. 

ble da rase line clear.. wt2 dok cm orang kaye taun depan nak arwah(yang kaki angkat letak atas peha) mase tue la kuarkan si toyol.. ble da 1page rase da gune sumer cabut n simpan dalam kocek or kalau rase nak mkn tue lagi baguih sebab ilang terus bahan bukti.. sebab cabut adalah tok mengurangkan koang mencari jawapan di page yg berikutnyer.. dan jgn risau.. kompom xde bunyi nyer sebab koang da koyak ketas tue terlebih dulu kat umah.. ble agak2 lec nak datang selit lik kat stokin then turunkan kaki...

ermm... seblom tue... bace bismillah seblom kuarkan toyol N minx pada allah semoga toyol yang koang bawak tue menjadi ngeh2... ramai rang kate toyol tue xelok la.. nipu la.. tapi bagi aku tue 1 usaha.. kalau tak bawak kuar toyol pong takpe sebab koang salin lik pe yang koang bace.. tue da kire 1 teknik tok mengingat pe yang koang bace.. daripade pegi potostat terus toyol member.. ye ke? XD

Sekian,

Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Toyol ini dipublish oleh icez pada hari Khamis, 21 Jun 2012. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Toyol
 

0 comments:

Catat Ulasan