Raya 2011

Ciaossu~

Orang laen da lame abes cter bab raye aku baru de mase nak update sal nie. nak wat camne.. baru minggu nie de mase nak ngapdate blog huhu..

Antara koleksi gambo raye 2011..

gambo mase beraye umah cikgu kat ipoh.. orang laen sebok amek gambo muke aku sebok cari gambo makanan huhu..




Antara family yang pegi beraye kat umah cikgu mamanyer..



Aidil yang kepenatan sampai tido kat umah cikgu.


Tema taun nie kaler ijau.. Pertame kali baju raye yang tak kilat + licin huhu.. 
mamanyer terpakse li baju laen sebab baju yang di tempah tak siap huhu..

Aidil cube bergaye di atas moto.. dok jerk la.. nak aku bawakkan tak reti lagi. sadis tol.. 


kali pertame ariena beraye.. sepat jugak pulun duit raye hoho.. baju raye li siap.. tempah merugikan haha.. XD



Mamanyer yang dok tunggu bile la nak pegi beraye.. dari pagi da siap nie.. 



Satu-satunyer gambo family laen yang sempat aku snap.. family k.wa A.k.A kakak cheras XD


Duit raye.. erm... rasenyer aidil dapat lagi banyak dari ariena.. lebih Rm100.. tah nape lagi banyak aku pong taktau.. 


Sampai d cnie jek la update sal raye.. mood pong da takde dah.. tue la.. sape soh lambat ngat update XD

Sekian,




big sign

Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Raya 2011 ini dipublish oleh icez pada hari Khamis, 15 September 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Raya 2011
 

0 comments:

Catat Ulasan