Opisku berhantu..


Ciaossu~



Ya.. Aku baru perasan yang de 1 bilik kat opis aku tue berhantu.. dah 2 orang terkene.. Yang 1st tue terkene bulan 2 N yang lagi 1 tue bulan lepas.. soang jantan N soang pompuan.. nampaknye mangsa tak mengenal jantina, aku kene berhati-hati nie.. takut plak pasnie giliran aku or mamanye yang kene.. opss lupe, mamanye skang da keje 1 opis ngan aku. So mate kene kawal.. kalau tak malam kang badan ku lebam-lebam kene cubit ngan mamanye huhu..

Sebabkan bilik tue hanye beberape langkah jerk dari meja mamanye, so aku kene bitau dier sal hal nie.. kalau tak kes nanye jerk nanti.. Memule aku citer kat mamanye dier tak percaye.. yer la, pj ne de antu.. lagi-lagi kat tengah ibu kota.. bilik tue plak tempat bese orang solat zohor N asar.. kalau nak berantu tue baek kat pub kate mamanye..

Pas aku terangkan dari A sampai la ke Z baru mamanye percaye yang bilik tue keras cket.. N mamanye tak bani nak dok lelame kat bilik tue cam orang-orang seblom nie yang dah terkene.. mamanye terus berjanji takkan membute kat bilik tue bile takde orang atas kat opis, takkan tunjuk taiko bile orang atas sound, takkan simpan keje lelame sampai bende tue ilang, N macam-macam takkan lagi la huhu..

Akhir kata... Slamat tinggal gay ku  teman opisku.. Yea!! idup ku da aman.. takde lagi orang nak kaco cam haram jadah camtu lagik huhu.. N sedey sebab da takde orang lagi slow dari aku wat keje.. sumer same laju huhu..


Sikian,




big sign

Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Opisku berhantu.. ini dipublish oleh icez pada hari Selasa, 21 Jun 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Opisku berhantu..
 

0 comments:

Catat Ulasan