Revolusi Cheese Cake

Ciaossu~

Photobucket

Akhirnye de bende yang di post oleh mamanye kat blog yummitreats..

gambo kat atas tue gambo revolusi cheese cake mamanye.. gambo tol N tak di cilok ne-ne..

hmm.. aku tengok kat tenet banyak giler orang jual kek secare online.. lagi-lagi cheese cake.. baru ingat nak promote kat facebook skali bersepah orang tag gambo cheese cake dorang huhu..

Seblom nak promote aku usha lu kek orang laen jual.. kebanyakannye aku tengok orang jual mesti akan de boh strawberry, blueberry or coklat kat atas tue.. kalau kosong atas mesti susah nak jumpe.. dalam pale aku da pikir something.. try usha gambo step-step dier wat kek aku tersenyum.. ya.. tepat jangkaan ku.. dorang nak tutup keburukan atas kek dorang.. so ble da boh filling kat atas, perkara-perkara yang tak berapa cantek dapat di atasi..

Seblom tue lupe nak gtau.. keberatan sebenar cheese cake mamanye ialah 800gram.. de orang yang komplen mengatakan cheese cake yang kami jual nipis.. tak tebal la.. kechik la.. cheese kurang la.. meh aku story cket.. ya.. memang cheese cake kami tak tebal.. pasai apa? sebab kami(mamanye) tak menggunakan tepung tok membuatkan cheese cake nie.. kebiasaanye kalau kite wat kek menggunakan tepung, bile bakar kek tue akan mengembang 2x gande(rase aku la).. tok mendapatkan kepadatan cheese yang cam mamanye wat sudah tentu akan menggunakan cheese yang banyak.. sudah tentu bukan cheese sahaja yang kami gune.. bahan-bahan laen perlu di tambah tok mengelak dari berlakunye muak secara cepat.. setiap bahan yang digunakan adalah halal.dan.......... cheese yang di gunakan adalah yang bermutu tinggi..

ermm.. kalau secret recipe tebal ngat ke dier punye kek?





kalau nengok yang menebalkannye bukanla cheese pong.. huhu


Setiap orang mesti de keistimewaan + keunikannye yang tersendiri.. orang laen aku tak tau la sebab tak nah try lagi.. nak komen mamanye asyik puji jerk.. kang ingat tak jujur.. so kene mintak komen dari orang laen.. terutamenye dari along XD


Sekian,


ops... arge sudah menjadi rm40.. arge dulu-dulu adalah arge promosi.. tue la sape soh dulu-dulu takmo li.. kan da rugi huhu..


p/s : along.. tart telor tak jadi nak jual g.. sebab QC(aku ler) tak luluskan tok di jual..

big sign

Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Revolusi Cheese Cake ini dipublish oleh icez pada hari Sabtu, 26 Februari 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Revolusi Cheese Cake
 

0 comments:

Catat Ulasan