nur kasih Da Movie

Ciaossu~



Video kat atas tue cumer trailer tok citer nur kasih the movie.. citer nie akan kuar kat pawagam pada 19 may 2011.. Bagi kaki download cam aku nie terpakse la nunggu 3 or 4 bulan tok dapat dalam format dvdrip.. bagi mereka yang da download dalam tempoh 1 minggu tue mesti gambo tak lawo+gambo amek dari wayang..
Sejak astro memperkenalkan astro first(maen blasah jerk aku XD) masa tok dapatkan movie melayu dalam format dvdrip dapat di percepatkan dalam tempoh 1 bulan.. aku agak jerk.. bagi yang suke giler citer nie tengok kat wayang baru syok....

Aku masih ingat gi citer nie di keluarkan dalam siri ber episod.. aku siap ponteng teraweh gi sebab nak nengok citer nie.. hantu tol huhu..


Sekian,

big sign

Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel nur kasih Da Movie ini dipublish oleh icez pada hari Ahad, 27 Februari 2011. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan nur kasih Da Movie
 

0 comments:

Catat Ulasan