5th Anniversary

Ciaossu~

Wah.. tak sangke.. da 5 taun da aku bersame ngan mamanyer.. 5 taun berkenalan yerk.. kalo kawen mau anak 3 dah huhu..
cepat tol mase berlalu.. rase cam baru jerk lagi berkenalan ngan mamanyer.. ai maklum la.. da kawen tapi still wat cam kapel dulu-dulu.. hehe..

Teringat gi mase dulu-dulu mase hangat bercinte ngan mamanyer.. sampaikan menunaikan
hajat kat toilet pong bawak nset.. takut-takut balas lambat majuk... majuk manje katenyer.. huhu.. masej plak 1 ari kalau tak lebih 100 memang tak sah.. 100 sms baru singgit.. huhu..

Lupe plak nak wish kat mamanyer.. Hepi 5th Anniversary sayang.. abang harap kite akan berkekalan hingge akhir hayat... lep u porebo! huhu..

5th anniversary

Rasenye zaman skang pong gune lagi tukar-tukar lagu.. malu nak berkate so.. gune lirik lagu tok meluahkan isi hati mereka.. aku masih ingat lagi lagu 1st mamanyer bagi aku (kalau tak ingat mau sentap seminggu nanti XD) lagu wow-kalau yang satu..



Aku yang kaki gamez lagu jadah pe nak aku bagi lik.. tak kan nak bagi lagu need for speed plak? huhu.. nak ayat puitis plak aku cume tau stick together team.. enemy down.. erkk.. XD sehingge la arinie.. pas aku layan lagu maher aku de lagu tok mamanyer.. maher zain-for the rest of my life ngeh.. ngeh..





puh.. sempat gak post seblom kol 12 ngeh.. ngeh..


Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel 5th Anniversary ini dipublish oleh icez pada hari Jumaat, 12 November 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan 5th Anniversary
 

0 comments:

Catat Ulasan