1st Post


Muhammad Aidil Zakwan

gambar Aidil Zakwan mase dier baru lahir..
Orang kalau dgr name dier jerk mesti ingat aku nie kaki bola.. sampi namekan anak cm name footballer.. Tp sebenarnye x pun.. aku maen bola tau sepak jerk hehe.. Actually name dier nie gabungan name awal kiteorg.. name ak Mohd Aizat wife Zahira. tue yg jadi Muhammad Aidil Zakwan..

Actually, blog nie jugak aku wat tok catit apa yg best dlm hidup kiteorg as a young parents.. cewahh hehe..

Ak + wife aku dapat baby nie when we was 23years old.. muda lagi.. Masa mule2 tue rase takut n cuak gk la.. Tp akhirnye, baby nie jugak la yg mematangkn kiteorg..

Dlu kemane2 berdue.. org tengok pn x mcm husband n wife.. Skarang lg la.. Org tgk cm pape ble kiteorg bwk baby nie kluar.. Muke budak2 sangat kot.. Klaka jugak kadang2..

Aidil nie pat mmbesar.. 1st month 4.9kg.. 2nd month 6.5kg.. 3rd month 7.5 kg..
mane x cpt besar..asyik nom susu jerk.. Jaga dier mlm2 wife aku la yg paling penat.. Coz kadang2 sejam skali aidil bangun nk susu/tepuk2 manje bg tdo lik..


Coretan ~Mama Applez~

Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel 1st Post ini dipublish oleh icez pada hari Khamis, 15 April 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan 1st Post
 

0 comments:

Catat Ulasan