Manusia Semakin Kejam..

Ciaossu~

Post kali nie adalah mengenai video seorang perempuan (korea? jepong? entah la..) yang cuba untuk membunuh anak kuching dengan cara yang paling kejam.. Bagi mereka-mereka yang mempunyai ati yang penyayang.. di nasihatkan jangan la tengok.. Hanya orang-orang yang mempunyai ati yang kental cam diriku jerk leh tengok video nie.. (ceh... tengok pong maen skip-skip.. sambil top tinge.. nie mesti da berjangkit dari mama nie.. huhu..)

sila klik "baca lagi tok melihat video itu..





nampaknye youtube tak bagi video ganas-ganas.. huhu.. kalau nak tengok gak sile klik --> video untuk download..

kenapa!...... kenapa kuching itu di perlakukan seperti itu?? dier de beak kat baju ko ke? dier de pinjam 2 posen tak bayar g kew? arghh.... manusia....... jahanam!!...(bace style grakus dalam cter arjuna)

Bagi mereka yang tak mo tengok tapi nak tau.. video tue mengenai seorang perempuan membunuh kuching dengan memijak-mijak menggunakan kasut tumit tinggi.. dari kepala sampai la ke usus dier pijak.. sampai terkeluar biji mate.. tue pong dier nak pijak sampai pecah gak..


skian saje tok arinie..


Penulis : icez ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Manusia Semakin Kejam.. ini dipublish oleh icez pada hari Khamis, 8 Julai 2010. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Manusia Semakin Kejam..
 

0 comments:

Catat Ulasan